4 Aralık 2009 Cuma

POETİKA

Ne zaman seni düşünsem duvarlara resim çizmek geliyor içimden
Üşüyorum
Şiirimin fonetiği değişiyor,
poetikası üzerine on milyon yorum yapıyorum
Dithyrombos şarkılarından doğan tragedyalara dönüyorum
Uzanıyorum şöyle sahile doğru
Çayımı yudumluyorum
Denize şekerler fırlatıyorum
Deniz tatlansın, balıklar yesin şeker hastası olsunlar diye...
Herkes taş atar hâlbuki!
Ne zaman seni düşünsem duvarlara resim çizmek geliyor içimden
Uçurumlar kenarındayım
Arkamdan bir el usulca itiveriyor beni aşağılara
Düşüyorum...
Dizlerine dökülüyor dizelerim
Ben ölümsüzlüğü tadıyorum
Yangından ilk evvel kurtarılacaklar arasındasın artık
Antik Yunan çağını sevmeye başladım seninle
Hani sana daha evvel yazdığım dizeler var ya, hükümsüzmüş…
Ne zaman seni düşünsem duvarlara resim çizmek geliyor içimden
İnceden inceye bakışlar atıyorum tüm güzellere
İçimden komünist olmak geliyor
Hem de NAZIM gibisinden
Sen insanlara bir lütufsun demiştin bir keresinde
Anlamamıştım
Şimdi anlıyorum...

(Alıntı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder