10 Aralık 2009 Perşembe

BİR NEHRİN TÜKENİŞİ

Hasretin kan çanağı gözlerinde oturuyorsun
seni soruyorum
hiçbir şey bilmiyorsun
hep bir çağlayan gibi senin sevdana aktım
sen ise sularını kaçıran bir nehir gibi uzaktın...
tükenişi bir aşkın
bir nehrin tükenişine benzer
ne deniz olabildin
ne nehir kalabildin...
kendin ol
kendin ol
sen buysan başkası ol!
buysan kederden öleceğim
başkası olursan da kimi seveceğim?
/ne diyarbakır anladı beni ne de sen
oysa ne çok sevdim ikinizi de bir bilsen/
YILMAZ ODABAŞI

2 yorum:

  1. merhaba
    nasılsın
    şahmaran,

    kendi şiirlerini niye yazmıyorsun, zamanla şiirlerini yazdıkça gelişebilir, kelime hazineden de iyise zaten bana göre sorun yok.

    iyi günler

    YanıtlaSil
  2. bu konuda pek cesur sayılmam; ama bana cesaret verenler arasındasınız. Deneyeceğim...

    YanıtlaSil